ΜΑΖΙ

Όχι στο απαρτχάιντ και στις υποχρεωτικές ιατρικές πράξεις. Όχι στα υγειονομικά πιστοποιητικά ως μέσο διάκρισης και ελέγχου. Όχι στις αναστολές εργασίας και στην αυθαιρεσία των εργοδοτών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Όχι στον ολοκληρωτισμό. Ο φασισμός δεν θα περάσει. Αγωνιζόμαστε για ποιοτική, δημόσια και δωρεάν Παιδεία, βασισμένη στις αξίες της ελευθερίας και της κοινωνικής αλληλεγγύης. Αγωνιζόμαστε για την ίδια την ζωή.

Μ.Α.Ζ.Ι.: ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

 Μέτωπο για την Αυτοδιάθεση την Ζωή και την Ισότητα

 

Συνάδελφοι,

η κυβέρνηση της Ν.Δ εξακολουθεί απτόητη την επικίνδυνη και διαχωριστική πολιτική της. Εδώ και δύο χρόνια η κυβέρνηση και η υπουργός Παιδείας παίζουν ένα επικίνδυνο παιχνίδι εις βάρος της κοινωνίας. Τα παράλογα και  αντιφατικά μέτρα  αποδεικνύονται επικίνδυνα τεχνάσματα μιας εγκληματικής πολιτικής που είναι πλέον ολοφάνερη σε όλους.

Το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση αποφασίζουν να ανοίξουν τα σχολεία εξακολουθώντας να διασπείρουν τον διχασμό, και να εμπαίζουν κατάφωρα, όχι μόνο όσους από την αρχή αντέδρασαν στα εγκληματικά σχέδιά τους, αλλά και όσους πίστεψανστις καλές -πλην όμως ασαφείς και ασυνάρτητες – προθέσεις τους.

Τα μέτρα που ανακοινώθηκαν για το άνοιγμα των σχολείων την Δευτέρα  10/1/22 είναι κατάπτυστακαι διχαστικά για ακόμη μία φορά.

1.      Με τρία σελφ τεστ προσέρχονται οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και το σύνολο των μαθητών (εμβολιασμένοι – μη εμβολιασμένοι) την πρώτη εβδομάδα, και με δύο σελφ τεσταπό την δεύτερη εβδομάδα και μετά.

2.      Αντιθέτως οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί προσέρχονταιμε δύο ράπιντ  και ένα σελφ τεσττην πρώτη εβδομάδα καιμε δύο ράπιντ τεσταπό την δεύτερη εβδομάδα και μετά..

3.      Επιπλέον, σε περίπτωση κρούσματος, οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί υποχρεώνονται σε τέσσερα ράπιντ και ένα σελφ τεστ, οι μη εμβολιασμένοι μαθητές σε δύο ράπιντ και δύο σελφ τεστ, ενώ οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μαθητές σε τρία σελφ τεστ.

Κατ' αρχάςη κυβέρνησηαποδομείη ίδια το αφήγημάτης, εφόσον υποχρεώνει σε σελφτεστ τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς και μαθητές, γεγονός που φανερώνει την ξεκάθαρη παραδοχή της, ότι οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μαθητές νοσούν και μεταδίδουν,κατά τον ίδιο τρόπο, με όσους δεν έχουν εμβολιαστεί.

Αν και δείχνει ότι αρχίζει να δίνει σημασία στα επιστημονικά δεδομένα, η κυβέρνηση παραμένει αμετανόητη.

Ηαπόφαση για τον διαχωρισμό των μη εμβολιασμένων (εκπαιδευτικών και μαθητών),όσον αφορά τον τύπο και τον αριθμό των τεστ,αποτελεί γελοιότητα, και  αποκαλύπτει  την εκδικητική στάση και την επικίνδυνητακτική της κυβέρνησης κατά των  μη εμβολιασμένων εκπαιδευτικών και μαθητών. Για μια ακόμη φορά, τα μέτρα της κυβέρνησης στερούνται επιστημονικής τεκμηρίωσης.

Αστυνομικά μέτρα, μεταμφιεσμένα με πολύ άτσαλο τρόπο σε υγειονομικά.

Σε κάθε περίπτωση οι αποφάσεις αυτές υποχρεώνουν:

·         τους μη εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς σε «χαράτσι» λόγω «μη συμμόρφωσης» και

·         τους μη εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς και μαθητές σε ψυχική, σωματική και οικονομική εξόντωση, καθώς πολλές οικογένειες αναγκάζονται να μεταφέρονται χιλιόμετρα μακριά για να υποβληθούν σε διαγνωστικό έλεγχο, την ώρα που το σελφ τεστ αναδεικνύεται ως αξιόπιστο μέσο διάγνωσης, στην περίπτωση των εμβολιασμένων εκπαιδευτικών και μαθητών.

Ποιο λογικό επιχείρημα υποδεικνύει την αντισυνταγματική αυτή διάκριση, εφόσον η πραγματικότητα έρχεται να αποκαλύψει ότι ο εμβολιασμός δεν διασφαλίζει την μη νόσηση ή την μη μετάδοση της νόσου, και εφόσον η ίδια η κυβέρνηση, μέσω της ανακοίνωσης αυτής,αποδέχεται αυτό το γεγονός; 

Ο εμπαιγμός και τα επικίνδυνα τεχνάσματα  της κυβέρνησης δε σταματούν σε όσους «δεν συμμορφώθηκαν στις υποδείξεις»,αλλά επεκτείνεται σε όλους τους μετέχοντες της σχολικής κοινότητας.

Η υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε το άνοιγμα των σχολείων, ενώ τις δύο προηγούμενες χρονιές έκλεισε τα σχολεία, προωθώντας την τηλεκπαίδευση, εναντίον της οποίας μίλησαν εξαρχής οι εκπαιδευτικοί εξ αιτίας των δυσμενών συνεπειών της, αλλά φυσικά…δεν εισακούστηκαν.

Η κ. Κεραμέωςστην ανακοίνωση της έκανε λόγο για την αναντικατάστατη δια ζώσηςεκπαίδευση.Ξαφνικά θυμήθηκε την σημασία της προσωπικής επαφής εκπαιδευτικού -μαθητή, και την σημασία τηςψυχοσυναισθηματικής ανάπτυξης των παιδιών μας. Μόνο που παρέλειψε να μας δώσει εξηγήσεις για τις παραβιάσεις του γενικού κανονισμού των προσωπικών δεδομένων που προέκυψαν κατά την διάρκεια της προωθούμενης τηλεκπαίδευσης,για τις οποίες αποφάνθηκε η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (50/2021) και προέβη σε επιπλήξεις για τις εντοπισμένες παραβάσεις.

Τελικά πόσο «υγειονομικά μέτρα προστασίας» είναι αυτά τα μέτρα που αποδεικνύουν ανευθυνότητα, προχειρότητα και αποφάσεις κατά το δοκούν,και τα οποία παραπαίουν ανάμεσα σε παραβάσεις και αντισυνταγματικές απαγορεύσεις και αποκλεισμούς;

Τελικά ποια είναι η σημασία «του αριθμού των κρουσμάτων»; Και πώς βγαίνουν αυτοί οι αριθμοί, εάν αναλογιστεί κανείς ότι για να θεωρηθεί κάποιος κρούσμα αρκεί ένα θετικό ράπιντ τεστ, αλλά για να επιβεβαιωθεί ότι νόσησε χρειάζεται να υποβληθεί σε μοριακό τεστ (PCR);

Προφανώς κάποιο παιχνίδι στήνεται εις βάρος μας. Μην ξεχνάμε την απόφαση για  50% + 1 για το κλείσιμο ενός τμήματος, την ίδια στιγμή που η κυβέρνηση απειλεί για γενικευμένη υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού (ήδη την επιβάλλει στους υγειονομικούς και στους πολίτες άνω των 60 ετών), αποφασίζει αντισυνταγματικές ποινές, απαγορεύει μετακινήσεις πολιτών και προπαγανδίζει τον διαχωρισμό και την απομόνωση συμπολιτών μας.

Γιατί, λοιπόν, προπαγανδίζονται οι αντισυνταγματικές διακρίσεις και η αντισυνταγματική υποχρεωτικότηταενός εμβολιασμού που αποδεικνύεται τουλάχιστον αναποτελεσματικός;

Γιατί αυτή η εκδικητική στάση του Υπουργείου προς τους μη συμμορφούμενους «προς τας υποδείξεις», εφόσον το σχολείο αποτελεί χώρο υψηλής προστασίας, σύμφωνα με τις δηλώσεις της κ. Κεραμέως;

Γιατί ημειοψηφίατωνμη εμβολιασμένων εκπαιδευτικών υποχρεώθηκε στηνδιενέργεια διαφορετικού τύπου τεστ, το οποίο πρέπει να πληρώσει, έναντι τηςπλειοψηφίας της σχολικής κοινότητας που διενεργεί σελφ τεστ, το οποίο(σελφ τεστ), σύμφωνα με τις δηλώσεις της Υπουργού, αποδείχτηκε ασφαλές και αξιόπιστο μέσο και οδήγησε στην υψηλή προστασία της σχολικής κοινότητας;

Η κυβέρνηση της Ν.Δ προκαλεί το κοινό αίσθημα με τον αποκλεισμό πολιτών από τις κοινωνικές εκδηλώσεις,λόγω της απαγόρευσης εισόδου σε θέατρα, σε χώρους εστίασης, ενώ τσουβαλιάζει μαθητές και εκπαιδευτικούς σε σχολικές αίθουσες των 27 και πλέον ατόμων,και αδιαφορεί επιδεικτικά για την «σαρδελοποίηση» στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Το Υπουργείο Παιδείας προκαλεί το κοινό αίσθημα, όταν δεν δίνει απαντήσεις για τον τρόπο,με τον οποίο θα διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου στην δημοτική εκπαίδευση, όπου αναγκάζονται οι εκπαιδευτικοί να λύσουν οι ίδιοι το άλυτο πρόβλημα της αναπλήρωσης των εκπαιδευτικών που απουσιάζουν σε άδεια, εφόσον πλέον δεν μπορούν να μοιράσουν το τμήμα σε άλλες σχολικές αίθουσες, όπως έκαναν παλαιότερα.

Τα αντανακλαστικά της Υπουργού Παιδείας λειτουργούν άμεσα, όταν πρόκειται να καταστείλει τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών κατά της αξιολόγησης της  σχολικής μονάδας ενός δημόσιου σχολείου,το οποίο απαξιώνεται από το ίδιο το Υπουργείο, αλλά δεν λειτουργούν καθόλου, όταν πρόκειται γιατις ελλείψεις εκπαιδευτικών και την ελλιπή μόρφωση των παιδιών μας, για ακατάλληλα σχολικά συγκροτήματα και ακατάλληλο τεχνολογικό εξοπλισμό ή για την μείωση των μαθητών στα τμήματα,πάγιο αίτημα των εκπαιδευτικών εδώ και χρόνια!

Το Υπουργείο απαιτεί από τους εκπαιδευτικούς να αξιολογήσουν το εκπαιδευτικό τους έργο εντός της σχολικής μονάδας, αλλά δεν προβλέπει αξιολόγηση του έργου των ίδιων των υπουργών του!

Η κυβέρνηση έδειξε τις προθέσεις της, με την επίθεσή της στην Δημόσια Υγεία και στα εργασιακά δικαιώματα, όταν αποφάσιζε την αναστολή των μη εμβολιασμένων (covid) υγειονομικών. Έδειξε τις προθέσεις της, όταν επέβαλε την αξιολόγηση με πρωτοφανή και αυταρχικό τρόπο. Θα συνεχίσει ανενόχλητη, εάν δεν αντιληφθούμε το παιχνίδι που στήνεται εις βάρος μας.

 

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ

ΟΧΙ ΧΩΡΟΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑΣ, ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΙ ΕΛΕΓΧΟΥ

 

 

Διεκδικούμε:

-ίση μεταχείριση όλων των πολιτών εντός και εκτός σχολικής κοινότητας

-τέλος στην προπαγάνδα του διαχωρισμού των πολιτών

-δωρεάν σελφ τεστ σε όλους 

-προσλήψεις εκπαιδευτικών και χρηματοδότηση του δημόσιου σχολείου

-ολιγομελή τμήματα

-ενίσχυση της δημόσιας υγείας με χρηματοδότηση και επιστροφή των υγειονομικών που τέθηκαν σε αναστολή και καταβολή των μισθών που έχασαν αδίκως, καθώς τα νοσοκομεία υπολειτουργούν λόγω νόσησης εμβολιασμένου προσωπικού

-επαναφορά όλων των εργασιακών δικαιωμάτων

 

Καλούμε τις ΕΛΜΕ, ΣΕΠΕ, την ΟΛΜΕ και ΔΟΕ να συνεδριάσουν άμεσα και να αγωνιστούμε όλοι μαζί ενάντια στην δυστοπική κοινωνία που ετοιμάζουν για τα παιδιά μας.

                                                                                  8/1/2022

                                                                                   Μ.Α.Ζ.Ι.

                                                 Μέτωπο για την Αυτοδιάθεση, την Ζωή και την Ισότητα 




Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.