ΜΑΖΙ

Όχι στο απαρτχάιντ και στις υποχρεωτικές ιατρικές πράξεις. Όχι στα υγειονομικά πιστοποιητικά ως μέσο διάκρισης και ελέγχου. Όχι στις αναστολές εργασίας και στην αυθαιρεσία των εργοδοτών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Όχι στον ολοκληρωτισμό. Ο φασισμός δεν θα περάσει. Αγωνιζόμαστε για ποιοτική, δημόσια και δωρεάν Παιδεία, βασισμένη στις αξίες της ελευθερίας και της κοινωνικής αλληλεγγύης. Αγωνιζόμαστε για την ίδια την ζωή.

Μ.Α.Ζ.Ι.: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ

 




Πανελλαδική κίνηση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

https://mazi-kinisi.blogspot.com/                            mazi.kinisi@gmail.com

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ

ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ

 

18/11/22

 

Η μεγάλη αποχή των εκπαιδευτικών από την ψηφιακή εκλογική διαδικασία σε πανελλαδική κλίμακα είναι μια πραγματικότητα που δεν είδαμε να προβληματίζει αυτούς που θα έπρεπε, αφού φρόντισαν να την υποβαθμίσουν, ερμηνεύοντάς την με  ρηχές εξηγήσεις.

Το ΜΑΖΙ ανέγνωσε τις εξής πτυχές αυτής της πραγματικότητας:    

1. Την προσήλωση του κλάδου στον δημοκρατικό έλεγχο της πιο ευαίσθητης πτυχής του συνδικαλιστικού χώρου, αυτής των εκλογών.

Ο δημοκρατικός έλεγχος της διαδικασίας του εκλέγειν και εκλέγεσθαι αποτελεί απαραίτητη ασφαλιστική δικλείδα και οφείλει να εξασφαλίζεται από κάθε ευνομούμενο κράτος για τις εκλογικές διαδικασίες που αφορούν τους πολίτες του σε οποιοδήποτε φόρουμ πολιτικής ή συνδικαλιστικής αντιπροσώπευσής τους. Η εκχώρηση αυτής της αρμοδιότητας σε εταιρείες αφαιρεί από τον πολίτη την δυνατότητα οποιουδήποτε ελέγχου. Καλείται ο πολίτης για το πλέον κρίσιμο δημοκρατικό του δικαίωμα να “εμπιστευτεί” την αξιοπιστία μιας εταιρείας. Ζητά λοιπόν η κυβέρνηση από εμάς να αναπτύξουμε μια νέα ιδιότυπη μορφή...πίστης... Και οι εκπαιδευτικοί απάντησαν: “Ευχαριστώ! Δεν θα πάρω!”

Ο μετασχηματισμός της κοινωνίας  που πραγματοποιείται ερήμην των πολιτών είναι μια πραγματικότητα που εξελίσσεται σε παγκόσμια κλίμακα και έχει εγείρει κινήματα αντίδρασης παντού.

2. Την αδυναμία των παρατάξεων που συμμετείχαν στις ηλεκτρονικές εκλογές να εκφράσουν τον μέσο, κριτικά σκεπτόμενο εκπαιδευτικό, που προβληματίζεται για όσα βλέπει και δεν αποδέχεται  εξηγήσεις κομματικής “κονσέρβας”.

Όλες οι συνδικαλιστικές παρατάξεις όφειλαν και οφείλουν να αναπτύξουν ισχυρό λόγο υπεράσπισης των δημοκρατικών δικαιωμάτων που αφορούν το εκλέγειν και εκλέγεσθαι των εργαζομένων όλων των κλάδων αλλά και των πολιτών, αφού η κυβέρνηση δηλώνει την πρόθεσή της να χρησιμοποιήσει αυτές τις εκλογές ως “πρότυπο και για άλλους επαγγελματικούς κλάδους” (βλ. Κοινή δήλωση Κεραμέως-Πιερακάκη” 7/11/22).

3. Την αδυναμία του Υπουργείου να αλλοιώσει τα δημοκρατικά κριτήρια των εκπαιδευτικών.

Ευτυχώς για μας, ο αυταρχισμός του Υπουργείου να επιβάλλει τις ηλεκτρονικές εκλογές στον Κλάδο μας λειτούργησε αφυπνιστικά και συσπείρωσε τον μεγάλο όγκο των εκπαιδευτικών στην απαξίωσή τους. Δεν μπόρεσε να βρει ούτε ένα λογικοφανές, έστω, επιχείρημα που θα μπορούσε ίσως να εξαπατήσει κάποιους συναδέλφους.  Δεν μπήκε καν στον κόπο να πείσει. Φανέρωσε χωρίς δισταγμό την πρόθεσή του να εισάγει ετσιθελικά “μια νέα κουλτούρα συμμετοχής στα κοινά” ( βλ. Κοινή δήλωση Κεραμέως-Πιερακάκη” 7/11/22), μια ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ εκχώρησης του δημοκρατικού ελέγχου.

4. Την δυνατότητα του κλάδου μας να παίξει έναν αφυπνιστικό ρόλο για τα δημοκρατικά αντανακλαστικά της κοινωνίας μας.

 Η κοινωνία βάλλεται από αλλεπάλληλες αλλαγές που προβάλλονται ως διευκολύνσεις και οι οποίες είναι δύσκολο να αξιολογηθούν, αν δεν έχεις τα κατάλληλα “εργαλεία ανάλυσης”. Αν η Κυβέρνηση αρέσκεται σε  αντιδημοκρατικές τακτικές, ο Κλάδος μας αξιώνει να φανερώνει στο κοινωνικό σύνολο τις προθέσεις, που εκείνη έχει, για γενίκευση και επιβολή, μιας και επιμένει να χρησιμοποιεί τον εκπαιδευτικό χώρο ως πεδίο δοκιμής των σχεδίων της.

Ως ΜΑΖΙ χαιρετίζουμε τη σθεναρή αντίσταση  των εκπαιδευτικών και καλούμε όλους τους πολίτες  σε επαγρύπνηση απέναντι στις επιθέσεις της κυβέρνησης προς κάθε έννοια δημοκρατικής εκπροσώπησης.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.