Μ.Α.Ζ.Ι.: ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ - Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΜΟΛΙΣ ΑΠΕΒΙΩΣΕ!
Πανελλαδική
κίνηση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
https://mazi-kinisi.blogspot.com/ mazi.kinisi@gmail.com
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ
ΣΤΗΡΙΞΗ : Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΜΟΛΙΣ ΑΠΕΒΙΩΣΕ!
2/9/2023
Η «Αναμόρφωση» που ετοίμαζε το ΥΠΑΙΘΑ μετά και τις προσλήψεις των αναπληρωτών είναι πλέον μία πραγματικότητα! Το πρόγραμμα που αριθμεί χιλιάδες ωφελούμενους μαθητές προσφέροντας ουσιαστική στήριξη στα παιδιά εκείνα που έχουν τις ανάλογες γνωματεύσεις από τα οικεία ΚΕΔΑΣΥ φαίνεται ότι πνέει τα λοίσθια. Οι ελάχιστες προσλήψεις που ανακοινώθηκαν αποδεικνύουν τον ακήρυχτο πόλεμο που έχει εξαπολύσει το Υπουργείο σε αυτήν την ευαίσθητη ομάδα μαθητών.
Οι
κατευθυντήριες διευκρινιστικές οδηγίες που εξέδωσε πρόσφατα και στις οποίες
επισημαίνονται ότι ο εκπαιδευτικός της Παράλληλης Στήριξης δεν είναι «ατομικός
εκπαιδευτικός» αλλά ένας «διευκολυντής»
της ένταξης του μαθητή στο σχολικό γίγνεσθαι και ότι το ΕΠΕ (Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης) «αποτελεί
παιδαγωγικό κείμενο δυναμικού και εξελίξιμου χαρακτήρα, το οποίο σχεδιάζεται
και υλοποιείται με συνεργατικές διαδικασίες» καθιστούν εμφανή τον πανικό της
ηγεσίας του Υπουργείου μετά το τσουνάμι των κενών που παρουσιάστηκαν από τις
Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Και βέβαια η αγωνιώδης προσπάθεια να μας πείσει ότι
«εξατομικευμένη υποστήριξη δεν σημαίνει αποκλειστική διδασκαλία» μόνο γέλωτα
μπορεί να προκαλέσει. Πρόκειται πάλι για την γνωστή τακτική στρέβλωσης των
εννοιών των λέξεων προκειμένου να δικαιολογηθούν και εδραιωθούν πολιτικές που εχθρεύονται
τον πολίτη και πλήττουν τα δικαιώματα.
Καλούμε
το Υπουργείο να ανακοινώσει τα κενά και
τις προσλήψεις ανά Διεύθυνση. Δεν νοείται Δημοκρατία χωρίς διαφάνεια!
Καλούμε
τους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ να υποστηρίξουν τον εξατομικευμένο χαρακτήρα του
προγράμματος και να σταθούν στο πλευρό των οικογενειών που αγωνιούν για την
εκπαίδευση των παιδιών τους.
Καλούμε
τους γονείς να διεκδικήσουν σθεναρά το δικαίωμα των παιδιών τους στην εξατομικευμένη
υποστήριξη για όλες τις ώρες που προβλέπουν οι γνωματεύσεις.
Ο
εκπαιδευτικός της Παράλληλης Στήριξης δεν είναι ένας
απλός διευκολυντής. Είναι ένας επιστήμονας που λειτουργεί ως ατομικός δάσκαλος,
γιατί μόνο έτσι μπορεί να συμβάλει αποτελεσματικά στην βελτίωση της προόδου και
την ομαλή ένταξη στο σχολικό γίγνεσθαι.
Καλούμε
την ΟΛΜΕ και ΔΟΕ να πάρουν θέση και να παρέμβουν άμεσα, όπως οφείλουν.
Οι
κορώνες για ένα - τάχα - συμπεριληπτικό σχολείο και τα βαρύγδουπα λόγια
δεν μπορούν να πείσουν κανέναν. Οι αριθμοί
μιλούν από μόνοι τους! Απαιτούμε πλήρη διαφάνεια! Χιλιάδες οικογένειες
περιμένουν μια ουσιαστική στήριξη. Τη δικαιούνται!
Δεν υπάρχουν σχόλια