ΜΑΖΙ

Όχι στο απαρτχάιντ και στις υποχρεωτικές ιατρικές πράξεις. Όχι στα υγειονομικά πιστοποιητικά ως μέσο διάκρισης και ελέγχου. Όχι στις αναστολές εργασίας και στην αυθαιρεσία των εργοδοτών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Όχι στον ολοκληρωτισμό. Ο φασισμός δεν θα περάσει. Αγωνιζόμαστε για ποιοτική, δημόσια και δωρεάν Παιδεία, βασισμένη στις αξίες της ελευθερίας και της κοινωνικής αλληλεγγύης. Αγωνιζόμαστε για την ίδια την ζωή.

Μ.Α.Ζ.Ι.: ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ 7/12/2023


Πανελλαδική κίνηση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

https://mazi-kinisi.blogspot.com                    mazi.kinisi@gmail.com

                                                                                                        1/12/2023

Η Κίνηση Εκπαιδευτικών ΜΑΖΙ δημιουργήθηκε με αφορμή την παραβίαση ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων κατά την υγειονομική κρίση επί Covid -19.

Από τη μια η ακατάλληλη για ανηλίκους και απαράδεκτη  μαθησιακά εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η διατάραξη της ψυχικής υγείας μαθητικού και εκπαιδευτικού δυναμικού εξ αιτίας των lockdownκαι από την άλλη η επιβολή  υποχρεωτικών ιατρικών πράξεων στην κοινωνία  ήταν το έναυσμα για την ίδρυση της Κίνησης ΜΑΖΙ. Η Κίνηση Εκπαιδευτικών ΜΑΖΙ  δεν έχει καμία σχέση με πολιτικά κόμματα και είναι αυτοοργανωμένη.

Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να μας εκπαιδεύσει σε μια νοοτροπία να αποδεχόμαστε το παράλογο ως λογικό, να μη φέρνουμε αντιρρήσεις ή προτάσεις, να μην συνδιαμορφώνουμε την εκπαιδευτική πολιτική του κράτους, να συμβιβαζόμαστε με την υποκρισία, να μην εξασκούμε την κριτική μας σκέψη και αμφισβήτηση, να μην έχουμε όραμα για την Παιδεία, την Υγεία και τη Ζωή μας, τιμωρώντας με κοινωνικούς αποκλεισμούς ή πειθαρχικές διώξεις, ενώ συγχρόνως:

Ø Φτωχοποιεί το λαό- που για να επιβιώσει κυνηγάει κάθε είδους «pass» - και επιχειρεί να  «μορφώσει»  με κακογραμμένα σχολικά εγχειρίδια, που μόνο αγραμματοσύνη εξασφαλίζουν στα παιδιά μας

Ø Μας απομακρύνει από την ουσία του εκπαιδευτικού μας έργου,  προσθέτοντάς μας γραφειοκρατία και ανούσιες αξιολογήσεις με απώτερο σκοπό την κατηγοριοποίηση των σχολείων και την σταδιακή ιδιωτικοποίησή τους

Ø Διοικεί με το «διαίρει και βασίλευε» σε όλα τα επίπεδα: Διευθυντές εναντίον Συλλόγου Διδασκόντων, διαφορετικά εργασιακά δικαιώματα αναπληρωτών και μονίμων, ανταγωνιστικό και διχαστικό εργασιακό περιβάλλον με μέντορες – συντονιστές, ενδοσχολικές επιμορφώσεις, ασάφεια νόμων κ.ά.

Ø Προωθεί την καταστολή της ελευθερίας του λόγου με φίμωση και τιμωρία συναδέλφων στην άσκηση κριτικής επί αποφάσεων Στελεχών της Εκπαίδευσης και του Υπουργείου, ενώ θα πρέπει να την αξιοποιεί προς βελτίωσή της

Ø Έχει φανερά εκμεταλλευτεί την υγειονομική κρίση αφενός έχοντας επιβάλει την αντιπαιδαγωγική τηλεκπαίδευση σε καταστάσεις διαρκούς «έκτακτης ανάγκης»,  αφετέρου έχει επιβάλει παράλογα τις ηλεκτρονικές διαβλητές εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια χωρίς την πρόφαση της έκτακτης ανάγκης (!!)

Ø Αφήνει στη μοίρα της την Παράλληλη Στήριξη με κενά εκπαιδευτικών και δηλώσεις, όπως αυτές της υφυπουργού Παιδείας,που υποστηρίζουν ότι δεν είναι σωστό για το ίδιο το παιδί να υπάρχει ένας εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης για κάθε παιδί που το έχει ανάγκη (!) 

Ø Φαίνεται πρόθυμη να εκχωρήσει πολιτικές υπερεξουσίες μέχρι τον Μάιο 2024 στον Π.Ο.Υ. (Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας) ο οποίος θα αποφασίζει για την κήρυξη και τον τρόπο αντιμετώπισης υγειονομικών κρίσεων και όχι μόνο, καταστρατηγώντας κάθε δημοκρατική διαδικασία λήψης αποφάσεων,χωρίς να εκφράζονται οι ιδιαιτερότητες και οι απόψεις κάθε κράτους – μέλους

Ø Η πολιτική διαχείριση μελλοντικών υγειονομικών κρίσεων σε συνδυασμό με την πολιτική διαχείριση της κλιματικής κρίσης προβληματίζει,  καθώς τα κράτη φαίνεται να εκχωρούν εθνική κυριαρχία σε παγκόσμια κέντρα αποφάσεων, που απειλούν  την εθνική ανεξαρτησία και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα των πολιτών (π.χ. περιορισμός της ελεύθερης μετακίνησης των ανθρώπων με βάση το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα)

Ø Το Υπουργείο Παιδείας διοργανώνει σεμινάρια βασισμένα σε νέο υλικό που διακινεί μέσω του ΙΕΠ για θέματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, εναρμονισμένα με τις οδηγίες του Π.Ο.Υ.  οι οποίες είναι πρόωρες και άκαιρες για τα προτεινόμενα ηλικιακά όρια

Ø  Ο Προσωπικός Αριθμός Πολίτη που θα αντικαταστήσει τον ΑΦΜ, τον Αριθμό Αστυνομικής Ταυτότητας και τον ΑΜΚΑ σε συνδυασμό με τη διασύνδεση όλων των υπηρεσιών στην ηλεκτρονική ταυτότητα, που θα την μετατρέπει σε κάρτα του πολίτη, οδηγεί σε ψηφιακό ολοκληρωτισμό με σκοπό τον πλήρη έλεγχο και την συρρίκνωση των δικαιωμάτων

Ø Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού απαξιώνεται από την Πολιτεία,η οποία έχει στοχοποιήσει τους εκπαιδευτικούς, που ως αποδιοπομπαίοι τράγοι, γίνεται προσπάθεια να φορτωθούν τα βάρη και την ευθύνη μιας υπό διάλυση κοινωνίας

Το ΜΑΖΙ θεωρεί απαραίτητα για το Σχολείο μας και απαιτεί:

Ø Κάλυψη κενών με διορισμούς σε γενική και ειδική εκπαίδευση

Ø Παράλληλη Στήριξη για όλους τους μαθητές που έχουν ανάγκη

Ø Μείωση των μαθητών ανά τμήμα ή  2 καθηγητές ανά τμήμα

Ø Εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών με τα δικαιώματα των μονίμων

Ø Άμεση μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων συναδέλφων

Ø Ουσιαστική επιμόρφωση στη διδακτική του γνωστικού αντικειμένου με βάση τις ρεαλιστικές απαιτήσεις, δυσκολίες και υποδομές του ελληνικού σχολείου, και πρωτίστως με βάση τις πραγματικές ανάγκες της νέας γενιάς

Ø Το επιμορφωτικό υλικό όλων των επιμορφώσεων να αναρτάται στο διαδίκτυο «ανοιχτά» και ελεύθερα για όλους τους εκπαιδευτικούς, ώστε να επιλέγουν το χρόνο και το θέμα στο οποίο έχουν ανάγκη να βοηθηθούν

Ø Όχι στο πολλαπλό βιβλίο

Ø Κατάργηση των εξετάσεων με Τράπεζα θεμάτων

Ø Επαναφορά καλλιτεχνικών μαθημάτων στο Λύκειο και μαθημάτων επιλογής

Ø Κτηριακές υποδομές,  έλεγχος όλων των σχολικών μονάδων και επισκευή τους, βελτίωση εγκαταστάσεων (εργαστήρια, εξοπλισμός  αιθουσών κλπ.)

Ø Αναβάθμιση του ρόλου του σχολείου εν γένει και δη των ΕΠΑΛ, στήριξη των Ειδικών Σχολείων, επαναλειτουργία των Αθλητικών Σχολείων

Ø Προσλήψεις γραμματέων στα σχολεία. Αποκλειστικά διδακτικό και παιδαγωγικό έργο για τους εκπαιδευτικούς χωρίς γραφειοκρατικές αναθέσεις εργασιών

Ø Όχι στην αξιολόγηση

Ø Όχι στην τηλεκπαίδευση

Ø Οι εκπαιδευτικοί να μην υπηρετούν σε πάνω από 2 σχολεία

Ø  Όχι στην καταστρατήγηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών μέσω της φύλαξης παιδιών κατά τη διάρκεια των κενών τους

Ø Προσλήψεις βοηθητικού προσωπικού (φύλακες, επιστάτες κλπ)

Ø Νομοθετική ρύθμιση και νομική κάλυψη των εκπαιδευτικών σχετικά με παραβατικές ή άλλες συμπεριφορές των μαθητών, που είναι ανθρωπίνως αδύνατο να προληφθούν ή να ελεγχθούν σε εκδρομές αλλά και μέσα στο σχολείο

Ø  Αύξηση μισθών τουλάχιστον ίση με τον πραγματικό πληθωρισμό, επαναφορά δώρων, επιδόματος αδείας, επιδόματος εξωδιδακτικής απασχόλησης

Ø Συνταξιοδότηση πριν τα 62

Ø  Όχι στην ποινικοποίηση του συνδικαλισμού

Ø  Ελευθερία λόγου και αποποινικοποίηση της άσκησης κριτικής των εκπαιδευτικών έναντι των αποφάσεων και επιλογών των στελεχών της Εκπαίδευσης και του Υπουργείου

Ø  Όχι στην αντικατάσταση μαθημάτων από τα εργαστήρια δεξιοτήτων

Ø Εκλογές δια ζώσης για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια

                                    Στη δεδομένη πολιτική συγκυρία,

που οι αντιδραστικές - αντιλαϊκές δυνάμεις συμπλέουν,

η συσπείρωση όλων μας είναι ακόμη πιο αναγκαία

για να ανακόψουμε την ορμή τους, που κατευθύνεται εναντίον μας.

                                   Σε αυτόν τον αγώνα είμαστε ΜΑΖΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.