ΜΑΖΙ

Όχι στο απαρτχάιντ και στις υποχρεωτικές ιατρικές πράξεις. Όχι στα υγειονομικά πιστοποιητικά ως μέσο διάκρισης και ελέγχου. Όχι στις αναστολές εργασίας και στην αυθαιρεσία των εργοδοτών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Όχι στον ολοκληρωτισμό. Ο φασισμός δεν θα περάσει. Αγωνιζόμαστε για ποιοτική, δημόσια και δωρεάν Παιδεία, βασισμένη στις αξίες της ελευθερίας και της κοινωνικής αλληλεγγύης. Αγωνιζόμαστε για την ίδια την ζωή.

Το Μ.Α.Ζ.Ι. στις εκλογές του ΣΕΠΕ Λιβαδειάς στις 17-10-2024

 


Για τις εκλογές του ΔΣ ΣΕΠΕ Λιβαδειάς στις 17-10-2024

Εκλογές και πάλι, η γιορτή της δημοκρατίας. Παλαιότερα για να ακούσεις τις θέσεις των παρατάξεων θα έπρεπε να πας σε κάποια συγκέντρωση, να διαβάσεις κάποιο φυλλάδιο που είχε πεταχτεί στο δρόμο κ.ο.κ. Μετά μας φέρανε την ενημέρωση στην οθόνη μας και τον καναπέ μας. Τώρα μας φέρανε και τις κάλπες στον καναπέ μας... τι ακολουθεί άραγε; Μήπως  με  τον περιορισμό των συλλογικών δράσεων και  της  αλληλεπίδρασης ,  παραιτούμαστε  εν τέλει του δικαιώματος  του “συνέρχεσθαι” ένα  θεμελιώδες  συνταγματικό δικαίωμα; Πού θα μας οδηγήσει  τελικά  η θεοποίηση του ατομικισμού; Μήπως στην πορεία καταλήξουμε στο να αποφασίζει για μας η τεχνική νοημοσύνη; Μήπως να το πάρουμε αλλιώς;

ΟΛΟΙ εμείς ΜΑΖΙ :

·       Συνεχίζουμε να αντιστεκόμαστε σε κάθε τι που μειώνει το δημόσιο χαρακτήρα της Παιδείας και τη μη ισότιμη πρόσβαση των μαθητών στις σχολικές τάξεις.

·       Συνεχίζουμε να αντιστεκόμαστε στο διαχωρισμό στα δικαιώματα των εκπαιδευτικών ανάλογα με το εργασιακό καθεστώς(μόνιμοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι κτλ.)

·       Συνεχίζουμε κατά του εγκλωβισμού του εκπαιδευτικού έργου σε μια διαδικασία «καριερισμού» και συνεχούς απομάκρυνσης από τον πραγματικό του στόχο, τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών του και του ίδιου, καθώς με τεχνοκρατικές υπερβάσεις   ποσοτικοποιούνται τα μη μετρήσιμα μεγέθη της παιδαγωγικής και διδακτικής διαδικασίας. 

·       Συνεχίζουμε κατά της κατηγοριοποίησης των σχολείων μέσω της αξιολόγησης, με όρους «ελεύθερης αγοράς» που απαλλάσσει το Υπουργείο από τις ευθύνες του και υποβαθμίζει τον δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου, καθώς οι εκπαιδευτικοί καλούνται να μετατραπούν από παιδαγωγοί και δάσκαλοι σε υπαλλήλους μιας «καλοστημένης επιχείρησης», όπου ενισχύεται ο ανταγωνισμός και καταστρέφεται το συλλογικό πνεύμα μεταξύ των συναδέρφων, όπου το «φαίνεσθαι» θα μετράει περισσότερο από το «είναι».

·       Συνεχίζουμε να απαιτούμε να μη θυσιαστεί η παράλληλη στήριξη στο βωμό της εξοικονόμησης καθώς και να γίνει διευθέτηση στο θέμα του ωραρίου των νηπιαγωγών και των εκπαιδευτικών των ολιγοθέσιων σχολείων.

·       Συνεχίζουμε κατά της άκρατης αντιεκπαιδευτικής ψηφιοποίησης τύπου τηλεκπαίδευσης και άπειρων ψηφιακών πλατφορμών(π.χ. ηλεκτρονική καταγραφή αξιολογικών εκθέσεων,  ηλεκτρονικός φάκελος του εκπαιδευτικού κ.τ.λ.)

·       Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε κατά του εκμαυλισμού των παιδικών ψυχών με αμφιβόλου και πρόωρου τύπου οδηγίες υπερεθνικών δομών μαμούθ που δεν εκλέγονται και δεν ελέγχονται από τις κοινωνίες.

·       Συνεχίζουμε να απαιτούμε την αδιάλειπτη χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων ως προς τα καθημερινά τους λειτουργικά έξοδα.

Σ αυτό τον αγώνα προασπίζουμε τα διακαιώματα μας και των μαθητών μας με κάθε τρόπο, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.