ΜΑΖΙ

Όχι στο απαρτχάιντ και στις υποχρεωτικές ιατρικές πράξεις. Όχι στα υγειονομικά πιστοποιητικά ως μέσο διάκρισης και ελέγχου. Όχι στις αναστολές εργασίας και στην αυθαιρεσία των εργοδοτών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Όχι στον ολοκληρωτισμό. Ο φασισμός δεν θα περάσει. Αγωνιζόμαστε για ποιοτική, δημόσια και δωρεάν Παιδεία, βασισμένη στις αξίες της ελευθερίας και της κοινωνικής αλληλεγγύης. Αγωνιζόμαστε για την ίδια την ζωή.

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡTΥΡΙΑ 1569 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ για την παράλογη, εκδικητική, βασανιστική και ρατσιστική υποχρέωση διενέργειας ράπιντ τεστ

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του δικηγόρου Βασίλη Παπανικολάου, στις 24.10.2022 επιδόθηκε στους Υπουργούς Υγείας και Παιδείας, καθώς και στο Συνήγορο του Πολίτη, εξώδικη διαμαρτυρία, πρόσκληση και δήλωση 1.569 εκπαιδευτικών και γενικότερα εργαζομένων στον τομέα της εκπαίδευσης, με αίτημα την άμεση παύση της υποχρεωτικής διενέργειας ράπιντ τεστ. Ακολουθεί το κείμενο της εξώδικης διαμαρτυρίας


ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡTΥΡΙΑ, ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

Θέμα: Αίτημα παύσης υποχρεωτικής διενέργειας τεστ ανίχνευσης Sars-Cov-2

(Ονόματα)

ΠΡΟΣ

1._ Τον Υπουργό Υγείας, που εδρεύει στην Αθήνα, στην οδό Αριστοτέλους αριθ. 17.

2._ Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, που εδρεύει στο Μαρούσι, στην οδό Ανδρέα Παπανδρέου αριθ. 37.

3._ Τον Συνήγορο του Πολίτη (Ανεξάρτητη Αρχή), που εδρεύει στην Αθήνα, στην οδό Χαλκοκονδύλη αριθ. 17.

________________________

 

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ.50908 (ΦΕΚ Β 4695/07.09.2022) Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα «Λειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, εργαστηριακών κέντρων και σχολικών εργαστηρίων, Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας, Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης, Μεταλυκειακού έτους - τάξης Μαθητείας ΕΠΑ.Λ., Κέντρων Διά Βίου Μάθησης, δομών Ε.Ε.Κ. και Δ.Β.Μ. της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων, φροντιστηρίων, κέντρων ξένων γλωσσών, φορέων παροχής εκπαίδευσης και πιστοποίησης δεξιοτήτων, ξενόγλωσσων ινστιτούτων εκπαίδευσης και πάσης φύσεως συναφών δομών, Δημοσίων και Ιδιωτικών, Δημοσίων Βιβλιοθηκών, της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος και των Γενικών Αρχείων του Κράτους κατά την έναρξη του σχολικού έτους 2022-2023 και μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 κατά τη λειτουργία τους», και ειδικότερα σύμφωνα με το άρθρο 3 αυτής: «1._ Οι εκπαιδευτικοί, τα μέλη Ε.Ε.Π.- Ε.Β.Π., καθώς και το διοικητικό και λοιπό προσωπικό, οι οποίοι είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες υπό την έννοια των παρ. 2 και 3 αντιστοίχως του άρθρου 9 της υπό στοιχεία Δ1α/Γ.Π.οικ. 43107/22.07.2022 (Β` 3891) κοινής υπουργικής απόφασης, όπως εκάστοτε ισχύει, και διαθέτουν Ψηφιακό Πιστοποιητικό COVID-19 της Ε.Ε. (EU Digital COVID Certificate EUDCC) του Κανονισμού (ΕΕ) 2021/953 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Ιουνίου 2021 και του άρθρου πρώτου της από 30.5.2021 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α` 87), που κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4806/2021 (Α` 95) με πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του φυσικού προσώπου-κατόχου του όσον αφορά στον εμβολιασμό ή στη νόσηση από τον κορωνοϊό COVID-19, ή βεβαίωση εμβολιασμού της παρ. 5 του άρθρου 55 του ν. 4764/2020 (Α` 256) ή ισοδύναμο πιστοποιητικό ή βεβαίωση τρίτης χώρας, εισέρχονται στις σχολικές μονάδες, στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) και στα Κέντρα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.), όπου υπηρετούν με την επίδειξη του εν λόγω πιστοποιητικού ή βεβαίωσης. Υπεύθυνος ελέγχου τήρησης της παραπάνω υποχρέωσης είναι ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/η της σχολικής μονάδας, του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και του Κ.Ε.ΠΕ.Α., αντίστοιχα. 2. Οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη Ε.Ε.Π- Ε.Β.Π., καθώς και το διοικητικό και λοιπό προσωπικό, οι οποίοι δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες υπό την έννοια των παρ. 2 και 3 αντιστοίχως του άρθρου 9 της υπό στοιχεία Δ1α/Γ.Π.οικ. 43107/22.07.2022 (Β` 3891) κοινής υπουργικής απόφασης, όπως εκάστοτε ισχύει, και δεν επιδεικνύουν Ψηφιακό Πιστοποιητικό COVID-19 της Ε.Ε. (EU Digital COVID Certificate EUDCC) του Κανονισμού (ΕΕ) 2021/953 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Ιουνίου 2021 και του άρθρου πρώτου της από 30.5.2021 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α` 87), που κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4806/2021 (Α` 95) με πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του φυσικού προσώπου-κατόχου του όσον αφορά στον εμβολιασμό ή στη νόσηση από τον κορωνοϊό COVID-19, ή βεβαίωση εμβολιασμού της παρ. 5 του άρθρου 55 του ν. 4764/2020 (Α` 256) ή ισοδύναμο πιστοποιητικό ή βεβαίωση τρίτης χώρας, υποβάλλονται υποχρεωτικά σε εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο μία (1) φορά την εβδομάδα με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR) σε ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια, όπως ορίζονται στο π.δ. 84/2001 (Α` 70), ή σε ιδιωτικές κλινικές ή σε φαρμακεία ή σε ιδιώτη ιατρό, με δική τους δαπάνη, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις της παρ. 8 του άρθρου 111 του ν. 4821/2021 (Α` 134). Ο παραπάνω υποχρεωτικός εργαστηριακός διαγνωστικός έλεγχος νόσησης διενεργείται μία (1) φορά ανά σχολική εβδομάδα, πριν από την Τρίτη έως και σαράντα οκτώ (48) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα, στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) και στα Κέντρα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.). Εάν ο διαγνωστικός έλεγχος είναι αρνητικός, τότε εκδίδεται η ανωτέρω βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου και ο/η εκπαιδευτικός ή μέλος ΕΕΠ-ΕΒΠ προσέρχεται στην υπηρεσία του για παροχή διδακτικού ή υποστηρικτικού έργου, με την επίδειξη της εν λόγω βεβαίωσης. Εάν το αποτέλεσμα του εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του Ε.Ο.Δ.Υ. 3. Υπεύθυνος για τον έλεγχο προσκόμισης πιστοποιητικού εμβολιασμού/νόσησης ή της βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού ελέγχου ορίζεται ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/η της σχολικής μονάδας, ο/η Προϊστάμενος/η Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ), καθώς και ο/η Προϊστάμενος/η των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.), αντίστοιχα. 4. Σε περίπτωση μη επίδειξης του πιστοποιητικού εμβολιασμού/νόσησης ή μη διενέργειας εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου και επίδειξης της αντίστοιχης βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου από τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη Ε.Ε.Π. - Ε.Β.Π. δεν τους επιτρέπεται η είσοδος στην υπηρεσία τους. Υπεύθυνος ελέγχου τήρησης της παραπάνω υποχρέωσης είναι ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/η της σχολικής μονάδας, ή ο/η Προϊστάμενος/η Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ), καθώς και ο/η Προϊστάμενος/η των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.), ο/η οποίος/α, εφόσον συντρέχει η περίπτωση του προηγούμενου εδαφίου, ενημερώνει εγγράφως, χωρίς καθυστέρηση, τον/την αρμόδιο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης ή Περιφερειακό Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης, προκειμένου να προβούν σε όλες τις προβλεπόμενες από το νόμο ενέργειες. Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. - Ε.Β.Π. υφίστανται, σύμφωνα με την παρ. 8 του άρθρου 111 του ν. 4821/2021 και τις εξής συνέπειες: α. Στους μόνιμους εκπαιδευτικούς και τα μέλη Ε.Ε.Π. - Ε.Β.Π. επιβάλλεται κατά παρέκκλιση κάθε άλλης γενικής και ειδικής διάταξης, το ειδικό διοικητικό μέτρο της αναστολής καθηκόντων για επιτακτικούς λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας, με απόφαση του/της Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης. Κατά τον χρόνο αναστολής καθηκόντων δεν καταβάλλονται αποδοχές και το εν λόγω χρονικό διάστημα δεν λογίζεται ως χρόνος πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας για κάθε νόμιμη συνέπεια. Εφόσον προσκομίζεται πιστοποιητικό ή βεβαίωση εμβολιασμού, νόσησης ή αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου και κατά συνέπεια εκλείψει ο λόγος επιβολής του παραπάνω ειδικού διοικητικού μέτρου της αναστολής καθηκόντων, αυτή αίρεται με όμοια απόφαση του/της Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης. β. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ή μέλη Ε.Ε.Π. - Ε.Β.Π., όπως αυτοί ορίζονται στις διατάξεις του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 και του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 αντίστοιχα, στην περίπτωση που παραβαίνουν την υποχρέωση διενέργειας και επίδειξης βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου, το χρονικό διάστημα της μη παροχής εργασίας λόγω αδυναμίας εισόδου στη σχολική μονάδα ανάγεται στη σφαίρα ευθύνης του εκπαιδευτικού ή μέλους Ε.Ε.Π. - Ε.Β.Π. και το Ελληνικό Δημόσιο ως εργοδότης, όπως νόμιμα εκπροσωπείται από τον/την αρμόδιο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης ή Περιφερειακό Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης, υποχρεούται να μην κάνει δεκτή την εκ μέρους τους παροχή εργασίας (διδακτικού και υποστηρικτικού έργου) και απαλλάσσεται για το χρονικό διάστημα μη παροχής εργασίας από την υποχρέωση καταβολής αποδοχών. Το παραπάνω χρονικό διάστημα μη παροχής εργασίας από τους εν λόγω εκπαιδευτικούς και μέλη Ε.Ε.Π. - Ε.Β.Π. δεν λογίζεται ως ασφαλιστικός χρόνος για κάθε νόμιμη συνέπεια. Εφόσον, στη συνέχεια επιδεικνύεται πιστοποιητικό ή βεβαίωση εμβολιασμού, νόσησης ή αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου και κατά συνέπεια εκλείψει ο λόγος μη παροχής εργασίας από τους εκπαιδευτικούς ή μέλη Ε.Ε.Π. - Ε.Β.Π. κατά τα παραπάνω οριζόμενα, το Ελληνικό Δημόσιο ως εργοδότης, όπως εκπροσωπείται από τον/την Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης ή Περιφερειακό Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης, αποδέχεται εφεξής την παροχή εργασίας και καταβάλλει τις ανάλογες αποδοχές. 5. Για το διοικητικό και λοιπό προσωπικό των δημόσιων και ιδιωτικών σχολικών μονάδων εφαρμόζεται ό,τι κάθε φορά ισχύει στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, αντιστοίχως.». Σύμφωνα με το άρθρο 12 της ίδιας Κοινής Υπουργικής Απόφασης, αυτή ισχύει μέχρι τις 30.6.2023.

            Με το παρόν μας, ως εκπαιδευτικοί και εν γένει εργαζόμενοι στον κλάδο της εκπαίδευσης, εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για την εξακολούθηση της ανωτέρω παράλογης, εκδικητικής, βασανιστικής και ρατσιστικής υποχρέωσης για εβδομαδιαία διενέργεια ράπιντ τεστ από τους μη εμβολιασμένους ή μη πλήρως εμβολιασμένους ή μη προσφάτως (εντός εννέα μηνών από τη λήψη της δεύτερης δόσης) εμβολιασμένους ή μη προσφάτως (εντός εξαμήνου) νοσήσαντες, και μάλιστα επί ποινή αναστολής εργασίας με στέρηση μισθού και ασφαλιστικής αναγνώρισης, για τους εξής λόγους:

            1._ Διότι πλέον έχει αναγνωριστεί από το σύνολο της επιστημονικής κοινότητας ότι οι εμβολιασμένοι κολλούν και μεταδίδουν εξίσου με τους μη εμβολιασμένους και συνεπώς η εις βάρος των μη εμβολιασμένων επιβολή διαγνωστικών ελέγχων δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αποτρέψει τη μετάδοση της νόσου και αποτελεί άσκοπη και δυσμενή διάκριση, που παραβιάζει θεμελιώδεις συνταγματικές αρχές.

2._ Διότι πλέον αναγνωρίζεται από όλο και μεγαλύτερο τμήμα της επιστημονικής κοινότητας ότι τα κυκλοφορούντα εμβόλια δεν κατόρθωσαν να επιτύχουν τον διακηρυγμένο στόχο δημιουργίας «τείχους ανοσίας».

            3._ Διότι πλέον είναι κοινό τοις πάσι ότι ο ιός τείνει να εισέλθει στην ενδημική του φάση, έχοντας αποκτήσει -όπως πάντοτε συμβαίνει στις περιπτώσεις αυτές- πολύ εύκολη μεταδοτικότητα και πολύ ηπιότερη νόσηση.

4._ Διότι σύμφωνα με τις από 11/08/22 συστάσεις του Κέντρου Ελέγχου Νοσημάτων (CDC) των ΗΠΑ, η κατάσταση εμβολιασμού δεν θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν όταν χρειάζεται να παρθούν μέτρα, και τα τεστ σε ανθρώπους χωρίς συμπτώματα πρέπει να σταματήσουν.

            5._ Διότι είναι αντιφατικό και υποκριτικό να επιβάλλεται η υποχρέωση εβδομαδιαίου εργαστηριακού ελέγχου, αφού, σύμφωνα με την ίδια Κοινή Υπουργική Απόφαση, σε περίπτωση νόσησης, υπάρχει υποχρέωση απομόνωσης του νοσούντος, είτε μαθητή είτε ενηλίκου, μόνο για πέντε (5) ημέρες και εν συνεχεία υποχρέωση επανόδου του στην εκπαιδευτική μονάδα, ακόμη και αν υπάρχει θετικός εργαστηριακός έλεγχος.

            6._ Διότι είναι επίσης αντιφατικό και υποκριτικό και παραβιάζει κατάφωρα τη συνταγματική αρχή της ισότητας το να επιβάλλεται η υποχρέωση εβδομαδιαίου εργαστηριακού ελέγχου για τις ανωτέρω κατηγορίες εργαζομένων, τη στιγμή που κάτι τέτοιο δεν απαιτείται από κανέναν άλλο εισερχόμενο στις εκπαιδευτικές μονάδες, δηλαδή τους μαθητές, τους επισκέπτες και τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς.

            7._ Διότι, επιπλέον, η υποχρέωση του εργαζόμενου να καλύπτει με δική του δαπάνη το κόστος του εβδομαδιαίου τεστ αποτελεί δυσανάλογο βάρος σε σχέση με το σκοπό που υποτίθεται ότι εξυπηρετείται, κατά παράβαση της συνταγματικής αρχής της αναλογικότητας καθώς και της συνταγματικής υποχρέωσης του κράτους για παροχή στους πολίτες βασικών υπηρεσιών υγείας.

8._ Διότι η υποβολή σε εργαστηριακό έλεγχο αποτελεί, κατά την ορθή άποψη, ιατρική πράξη, για τη διενέργεια της οποίας απαιτείται η προηγούμενη αναλυτική ενημέρωση του ατόμου (σχετικά με τις ενδεχόμενες συνέπειες) και εν συνεχεία η οικειοθελής συναίνεση του ατόμου, όπως ρητά ορίζουν ο Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας (Ν. 3418/2005) στο άρθρο 12, καθώς και η διεθνής Σύμβαση του Οβιέδο, που έχει ενσωματωθεί και στην ελληνική έννομη τάξη με νόμο [άρθρο 2, 5 και 12 της Σύµβασης  για τα Ανθρώπινα Δικαιώµατα και τη Βιοϊατρική (άλλως Σύμβασης του Οβιέδο της 4ης Απριλίου του 1997), η οποία ενσωματώθηκε στο ελληνικό δίκαιο με το ν. 2619/1998 (Α΄ 132)].

9._ Διότι ακόμη και στις οδηγίες των τεστ αναγράφεται ότι αυτό διενεργείται εντός των πρώτων πέντε ημερών από την εμφάνιση των συμπτωμάτων, άρα η επιβολή διενέργειάς του χωρίς την ύπαρξη συμπτωμάτων αντιβαίνει στις οδηγίες του ίδιου του κατασκευαστή.

10._ Διότι η συνέχιση των υποχρεωτικών τεστ έρχεται σε κατάφωρη αντίθεση με την άρση όλων των άλλων περιορισμών, τόσο πανελλαδικά όσο και παγκόσμια.

11._ Διότι, σύμφωνα με όλα τα προεκτεθέντα, προκύπτει πέραν πάσης αμφιβολίας ότι η εξακολούθηση του ανωτέρω μέτρου έχει αποκλειστικά και μόνο εκδικητικό και τιμωρητικό χαρακτήρα, εξυπηρετώντας συγχρόνως τη διατήρηση κλίματος αντιπαλότητας και διαχωρισμών μεταξύ των πολιτών.

 

            Σημειωτέον ότι τις ανωτέρω διαμαρτυρίες έχουν εκφράσει επανειλημμένα πολλά συνδικαλιστικά μας όργανα και συγκεκριμένα Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΕΠΕ) και Ενώσεις Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΕΛΜΕ) με δημόσιες ανακοινώσεις τους.

 

Κατόπιν αυτών

Ζητούμε

Οι δύο πρώτοι από εσάς να προβείτε άμεσα, ως οι πλέον καθ’ ύλην αρμόδιοι Υπουργοί, σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την άμεση ανάκληση του ανωτέρω μέτρου.

 

Διαφορετικά

Δηλώνουμε ότι

Θα ασκήσουμε εναντίον του ελληνικού δημοσίου όλα τα δικαιώματα που μας παρέχει ο νόμος για την αποκατάσταση της έννομης τάξης και την πλήρη υλική και ηθική μας ικανοποίηση.

 

Και επίσης

Ζητούμε

Ο τρίτος από εσάς, Συνήγορος του Πολίτη, να αποφανθεί σχετικά με τη νομιμότητα και συνταγματικότητα των ανωτέρω διατάξεων και του εν λόγω μέτρου και να προβεί σε όλες τις κατά νόμον ενέργειες της αρμοδιότητάς του.

 

Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματός μας, αρμόδιος δικαστικός επιμελητής να επιδώσει το παρόν σε αυτούς προς τους οποίους απευθύνεται, αντιγράφοντάς το ολόκληρο στην έκθεσή του επίδοσης.

 

Πειραιάς, 10 Οκτωβρίου 2022

Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος

 

Βασίλειος Π. Παπανικολάου

Δικηγόρος Πειραιά με ΑΜ/ΔΣΠ 2391

ΑΦΜ 038536790/Δ.Ο.Υ. Α΄ ΠΕΙΡΑΙΑ

2ας Μεραρχίας 21, Πειραιάς

Τηλ. 210.41.10.296, 697.4785490

e-mail: basilispapan@yahoo.gr  










Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.